Wells gray park - Reisverslag uit Clearwater, Canada van luijtjes - WaarBenJij.nu Wells gray park - Reisverslag uit Clearwater, Canada van luijtjes - WaarBenJij.nu

Wells gray park

Door: Wendy

31 Juli 2015 | Canada, Clearwater

Dag 9
Vandaag staat een bezoek aan Wells' gray provincial park op het programma. Wanneer we 1,5 u aan het rijden zijn blijkt dat we richting het oosten rijden i.p.v. Het noorden. Helaas is er geen andere route om op de juiste weg terecht te komen. We moeten helaas helemaal terug naar Kamloops rijden. In Wells' gray krijgen we het advies om 3 watervallen te bezoeken. We volgen dit advies op en zijn ongeveer 2 uur in het park geweest. Na het park rijden we verder richting het noorden en rijden naar Blue Water. Dit is een klein dorpje. We eten hier wat bij Tony’s Grill. We horen hier dat er een honkbal toernooi in het dorp is en besluiten daar te gaan kijken. Het is een klein tournooitje maar leuk om gezien te hebben. We slapen in Glacier Mountain Lodge.