De overtocht - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van luijtjes - WaarBenJij.nu De overtocht - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van luijtjes - WaarBenJij.nu

De overtocht

Door: Esther

28 Juli 2015 | Canada, Nanaimo

Dag 6

Vanaf vandaag komt Wendy ons gezelschap houden tijdens de reis. We moesten haar ophalen rond 19.00 uur op Vancouver AirPort. Vandaag hadden we dus een strak schema. Na het ontbijt zijn we naar het Elk provincial park vertrokken. Na een korte wandeling kwamen we bij een trap aan die naar de waterval ging. Over het water liep een hangbrug waarbij Jeroen zich weer even 3 jaar voelde. Terug bij de auto vervolgde we onze weg naar Nanaimo. Hier hebben we de boot naar Vancouver genomen. Even uitwaaien op het dek van de BCFerrie. Als nel kwamen de hoge torens van Vancouver in beeld. In Vancouver was het spits dus je kan wel raden dat het een chaos aan auto's, bussen en voetgangers was. Gelukkig hebben we het overleefd en waren we veilig op het vliegveld aangekomen. Ruim op tijd voordat Wendy de deur door kwam. Na het hotel te hebben opgezocht wat we eerst niet konden vinden op de navigatie (lang leven de gratis WiFi) hebben we een hapje gegeten en elkaar bij gepraat.