Campbell River - Reisverslag uit Campbell River, Canada van luijtjes - WaarBenJij.nu Campbell River - Reisverslag uit Campbell River, Canada van luijtjes - WaarBenJij.nu

Campbell River

Door: Esther

25 Juli 2015 | Canada, Campbell River

Dag 3,
Het lukt nog niet helemaal met de foto's en we lopen een paar dagen achter maar dat komt in de loop van de week goed(hopen we)
Na een dubbele overnachting in Port Alberni vertrekken we richting het noorden, maar eerst naar Mc clean mill. Hier waren we donderdag avond ook geweest. Hier was toen helaas niets te beleven. Vandaag was er een stoommachineshow met stoomtreinen, steamdonkey en een houtzagerij. Dit was erg mooi en interessant om te zien. Op weg naar Campell River reden we langs Englishmann Riverfalls Park in Errington. Het was nog even zoeken, ook al hebben we navigatie. Het was een toeristische route met onderweg een hert met haar jong. Dat maakte de omweg weer goed. Het is nog een redelijk nieuw park. Na een broodje te hebben gegeten zijn we gaan wandelen. Al snel zagen we de waterval die in een spleet tussen de rotsen verdween. Met erg helder water. Na een pad door het bos liep er nog een brug terug richting de parkeerplaats. De locals waren hier aan het pootje baden. In Campbell River hebben we gegeten bij Dicks fish and chips. Dit viel helaas tegen. Heerlijk geslapen door de goede bedden.