Olympisch dorp - Reisverslag uit Kamloops, Canada van luijtjes - WaarBenJij.nu Olympisch dorp - Reisverslag uit Kamloops, Canada van luijtjes - WaarBenJij.nu

Olympisch dorp

Door: Wendy

30 Juli 2015 | Canada, Kamloops

Dag 8
Vandaag gaat onze route van Whistler richting het noorden naar Kamloops. Voordat we uit Whistler vertrekken bezoeken we nog het Olympische slidings centre. Dit is de bobbaan van de olympische Winterspelen van 2010. We zien een bobslee naar beneden komen. Daarna hebben we een korte stop gemaakt bij lost lake omdat we hier maar 5 minuten mochten parkeren. Dit is een meer wat volgens ons wel wat weg heeft van de Galderse meren ;-). Verder hebben we een korte stop gemaakt bij Lilloet lake. Vervolgens hebben we 3,5 u gereden naar Kamloops. Kamloops is de laatste grotere stad die we tegen komen t/m de Rocky Mountains. We zijn gaan eten bij Micky’s grill bar en ’s avonds hebben we nog gezwommen in het zwembad bij het hotel waar we slapen: Maverick Motor Inn and Waterslide.